بررسی میزان افزایش مجدد حقوق‌ در کمیته‌های بازنشستگان-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

بررسی میزان افزایش مجدد حقوق‌ در کمیته‌های بازنشستگان

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: سه کمیته شامل بازنشستگان، شاغلان و منابع در حال بررسی افزایش میزان حقوق­ کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری هستند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 10
کد خبر: ۱۵۳۹۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه درباره لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری، اظهار داشت: لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. هم بازنشستگان کشوری و لشکری و هم شاغلان شامل این لایحه هستند. کار باید پخته باشد تا رضایتمندی ایجاد کند.

وی بیان کرد: کلیات لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد و سه کمیته شامل بازنشستگان، شاغلان و منابع تشکیل شد. کمیته منابع باید بررسی کند که منابع دولت از کجا تأمین خواهد شد و باید کار دقیق و اساسی صورت گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه در بیرون گفته شد، حق مطلب نبود. بحث ۹۰۰ هزار تومان و یک میلیون تومان مباحثی بود که خیلی خشک بیان شد. ما تغییر در درصد فوق العاده ویژه شاغلان خواهیم داشت. برای بازنشستگان هم بحث ۹۰۰ هزار تومان و مصوبه ۱۴۰۱ و بحث عائله مندی را داریم و باید جمع بندی کنیم تا به یک گفتمان واحد برسیم. آنچه که گفته شده، پراکنده گویی و جزئی گویی است.

وی گفت: اول باید کمیته‌ها بررسی کنند تا مشخص شود که میزان افزایش باید چگونه باشد. منابع هم باید حتماً بررسی شود. بحث ۲/۵ تا ۲۰ درصد مربوط به یک میلیون تومان است، اما درباره بحث فوق العاده ویژه و عائله مندی بحث داریم. کمیته‌ها به صورت جداگانه همه این موارد را باید بررسی کنند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار